.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۹ کلیدواژه برای تحقق «کرامت شهر» در ساری تعریف شده است
فرماندار ساری با اشاره به تعریف ۹ کلیدواژه برای تحقق کرامت شهر در ساری را از مهمترین برنامه ها و رویکردهای مدیریت در شهرستان ساری بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به نامگذاری سال جاری به تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت: همه برنامه‌ها و مقدمات در مجموعه مدیریت شهری براین محور استوار خواهد بود.

وی با اظهار اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد به مدیریت منابع می‌داند، همه مدیران باید با کار شبانه روزی و نگاه جهادی در تحقق شعار سال گام بردارند، افزود: تحول گر و تحول خواهی از ویژگی‌های دولت مردمی است و تحول باید با حرکت جهادی محقق شود.

وی شناسایی موانع و حرکت در مسیر انقلاب را از جمله رویکردها برشمرد و گفت: شأن ما در خدمتگزاری به مردم، قانوگرایی و اخلاص مشخص می‌شود و آنچه که می‌تواند رضایت و رفاه ایجاد کند، قانونگرایی است و این روح را در اندیشه‌ها و نگاه نبوی و حسینی می‌بینیم.

فرماندار ساری یادآور شد: قانون رابطه بین مجریان، حوزه تقینینی و دیگران را مشخص می‌کند و همه باید در مسیر قانونی حرکت کنیم تا به جامعه مهدوی و زیستمان مهدوی برسیم تا به تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری دست یابیم.

وی افزود: ۹ کلیدواژه را در شهرستان ساری برای کرامت شهر لحاظ کردیم و همه برنامه‌ها و محورهای کار براساس معنویت، عقلانیت، عدالت، رفاه، رضایت، قانونگرایی، برادری، تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود.

وی داشتن مدیریت شفاف را از دیگر مؤلفه‌ها برشمرد و گفت: اعتقاد ما براین است که عدالت، قانونگرایی و فسادستیزی را باید از حلقه‌های اول سازمانی شروع کنیم و در این مسیر با هیچ احدی تعارف نداریم./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.